RESUMÈ

Egentligen är jag inte någon samlare. Jag tror inte det finns något jag samlar på - mer än minnen. De spar jag längst inne i minnesbanken. Bloggen får mig att minnas bättre. Jag kan till och med få tillbaka stämningen jag hade när jag skrev. Bilderna gillar jag också. Det är roligt att titta på dem och samtidigt tänka tillbaka... Det är förmodlingen därför jag envisas med att fortsätta mitt bloggande!

Denna höst har det hänt en hel del. Vissa saker har blivit förevigade, andra inte. Jag vill i alla fall visa ett uns av allt roligt som hänt!



Nils har äntligen fått sitt efterlängtade körkort. SÅÅÅÅÅÅ orolig jag har varit. Men det har gått som på räls. Efter första försöket hade han det i sin hand. Fett chill, alltså.

 

Tusse har köpt sin första julklapp till mig. En generösare katt får man nog leta efter. Som tur är älskar han också att handla i parfym-butiker.

 

 

Varför ska det vara så svårt att få en fin bild på Nils? Talk to the hand!

 

 

Tusse gillar att stå på köksbordet och äta av Nils födelsedagstårta

 



Micke gillar att "passa upp" ungdomarna på Nils 18-års fest



Några tjejer var också inbjudna



Snacket är i full gång...



Några gäster blir förpassade till köksregionen

 

Och någon får sitta i "lilla" TV-rummet i sin ensamhet

 

 

De bästa tjejerna i världen!

 

 

Soffpotatisar...och...

 



...önsketänkande



Årets gåsa-middag hos Lindhé är alltid lika uppskattad

 

nöjda gäster

 

 

mätt och trätt

 



polska hembiträdet Svetlana har mycket att göra i köket



De stora barnen tog sig tid att äta tillsammans med oss, Trevligt



Efter maten var vi på kyrkogården och tittade på alla vackra ljus och dekorationer till de dödas minne

 

Livet blir aldrig mer detsamma och ibland gör saknaden ont i hela kroppen

 

 

Tack för alla ljusa minnen

 

 

Det är otroligt stämningsfullt med alla ljusen som lyser upp i mörkret och i våra hjärtan

 



Minnesstenen är omringad av ljus och blommor, vi är många som mist någon närstående och i allt det vackra kan vi finna tröst...



God vän har fixat avslappning och vila, ljuvligt skönt





Från dag till dag
verkar inget förändras
men efter ett tag
är allt ändå annorlunda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0